سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان معرفی شد

حوزه/ در مراسمی مهدی میرامامی به عنوان مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان که با حضور اعضای هیأت امنای ستاد دیه در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد دیه ستادی کاملاً مردمی است که با حضور فعال خود در استان و ارتباط مستمر با سازمان‌ها، ادارات، خیرین، نیکوکاران و همچنین دیدار چهره به چهره با زندانیان و درک مشکلات این قشر از افراد آبرومند جامعه توانسته به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را در سطح کشور فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیش از پیش، برای مدیر جدید ستاد دیه استان آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است «مهدی میرامامی» مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان، سابقه معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، معاون جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مسئولیت‌های متعدد در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را در کارنامه کاری خود دارد.

در پایان این مراسم، از خدمات محمد حسین خسروی مدیر کل اداره زندان‌های استان که به عنوان سرپرست، به مدت دو سال عهده دار مدیریت این ستاد بود، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha